7:58 PM

Inilah Pemula kepada yang seterusnya


AAlhamdulillah, kini aku juga ingin mencuba setelah semua"gila" membina blog bermula dari bebudak sekolah,Cikgu,Ustaz,Orang kampung sehinggalah ke Pak Menteri,orang politik, kecil atau besar malah semua yang sedikit celik "IT" teruja apabila saja sebut blog.Bagi yang dah bina blog hari hari "Update" blog masing-masing.Hinggakan ada yang mendabik dada kononya blog dah di "hit" oleh para pelayar blog ratus-ratus orang malah ribuan....masing-masing bangga.Apa yang dibanggakan tu aku pun tak tau,tidak kurang juga yang bina blog tapi terbiar lekang dek zaman sehinggalah hilang begitu saja termasuklah aku,kalau ikut sejarahnya aku juga pernah bina blog ni tapi terbiar dinaiki semak samun..."last-last "hilang ditelan zaman.Kini aku pun terasa semangat kembali untuk "menggilakan"diri bersama kawan-kawan boggers yang pada pandangan aku boleh berperanan sebagai penyampai,setidak-tidaknya kepada diri sendiri malah kalau ada isinya"ummph" ianya akan berfaedah kepada semua,dan menjadi ilmu yang mungkin memunafaatkan semua manusia.Ini secara tak langsung menjadikan kita sebagai pemula kepada ilmu yang bermunafaat yang mana menjadi bekalan di akhirat setelah kita berhijrah ke Alam sana.Apapun aku mendoakan agar aku diberi kekuatan untuk terus berinteraksi di blog ini dalam keadaan yang serba kekurangan,termasuklah kurang idea,lemah bahasa atau apa saja.Pokoknya golongan "establish"bukan tandingan aku malah ianya adalah "source"untuk aku mencedok idea.Sekian untuk kali ini semuga diberi tuhan idea untuk seterusnya...

Share/Bookmark