4:12 AM

Hari Keluarga Paksu Daud





Hari ini 21 Sept 2009 bersamaan 2 Syawal 1430 sempat hadir ke majlis perjumpaan keluarga Allahyarhan Mohd Daud Abdul Samad (Paksu) dan Hajjah Fatimah Bt Ismail (Maksu).Paksu Daud adalah bekas Menteri Besar Terengganu.Majlis diresmikan oleh YAB Dato'Seri Tuan Guru Hj Abdul Hadi Awang.Majlis nampaknya meriah dan berkesan dan selesai tepat jam 6.00 )petang.Ucapan Tahniah dan syabas untuk keluarga Paksu dan Maksu.Semoga mendapat keberkatan.

كل عام وأنتم بخير






Share/Bookmark

2 comments:

Ayoh Mang said...

Asm

Tahniah di ucapkan kepada anak2 serta menantu Paksu Daud dan tidak ketinggalan juga cucu cicit beliau kerana berjaya menjayakan program Hari Kelurga Paksu Daud.
Kami anak, menantu serta cucu Paksu Daud yang jauh di perantauan ni hanya mampu mengirimkan doa serta harapan agar program ini dapat mengeratkan lagi ikatan kekeluargaan.
Eid Mubarak, maaf zahir serta batin.

Rush IswaraKu said...

Alhamdulillah program tersebut berjalan dengan licin dan berjaya insyallah untuk orang UK kita dah kirimkan satu set VCD montage keluarga dan satu buku profil keluarga.Harap dapat menonton dan berpuas hati dengannya.selamat hari raya كل عام وأنتم بخير